Zakladatelia spoločnosti zľava doprava: Zdenko, Anton, Ľubomír Vojčák.
Stručný obraz o pôsobení našej firmy vám poskytne nasledovný prehľad o rozvoji našej firmy v jednotlivých rokoch:
1995
- začiatok pôsobenia v kancelárskych priestoroch na Nábreží generála L. Svobodu v Bratislave
- zakúpenie prvého vozidla AVIA
1996
- zakúpenie ďalších 2 vozidiel AVIA a Škoda Favorit Pick-Up
- začiatky pôsobenia v oblasti sťahovania
1999
- zakúpenie prvého vozidla IVECO a prevádzkovanie medzinárodnej prepravy
- prijatie prvých 3 zamestnancov do pracovného pomeru
- rozšírenie činnosti na oblasť medzinárodného sťahovania
- presťahovanie sa do nových priestorov v Mlynskej doline na Prírodovedeckej fakulte
2000
- získanie a úprava parkovacej plochy pre vozový park v Mlynskej doline
- prenájom skladových priestorov v Mlynskej doline
- otvorenie pobočky v Košiciach
- nadviazanie spolupráce v oblasti medzinárodného sťahovania s viacerými zahraničnými sťahovacími spoločnosťami
2001
- rozšírenie vozového parku o vozidlá:
- 2 x IVECO, OPEL Movano a LIAZ ťahač + náves
- prijatie ďalších 2 zamestnancov do pracovného pomeru
- úprava prenajatých priestorov na parkovisko a skladovacie priestory
2002
- rozšírenie vozového parku o ďalšie 2 vozidlá IVECO a FIAT Doblo
- ponuka vlastných kartónových krabíc s logom firmy
- 10 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere
2003
- presťahovanie sa do priestorov na Staré Grunty 55
- prenájom parkovacej plochy 800 m2
- rozšírenie vozového parku o vozidlá: Renault Mascott do 5 t, LIAZ s hydraulickou rukou
- 18 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere
- rozšírenie sortimentu obalového materiálu s firemnou potlačou
2004
- ponuka skladových priestorov na Starých Gruntoch 55
- 200 m2 nevykurovaných
- 150 m2 vykurovaných
- rozšírenie vozového parku o vozidlá: Prívesy 8 ton a 3,5 tony; Renault Master 3,5 t a IVECO 120
- 28 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere
- vytvorenie vlastného firemného software
2005
- zakúpenie vlastného pozemku v areáli Technického skla v Bratislave, Dúbravke: 600 m2 skladovacích priestorov 4400 m2 parkovacej plochy
- zjednotenie farebnosti vozidiel na zelenú farbu a jednotný reklamný polep na vozidlách
- otvorenie pobočky v Žiline
- rozšírenie vozového parku o vozidlá:
- Renault Master 3,5 t
- 6-miestne IVECO 100E18
- príprava na certifikáciu ISO 9001
2006
- začiatok rekonštrukcie skladu na Agátovej 22 v areáli Technického skla v Bratislave - Dúbravke
- zmena právnej formy z FO na PO: TRIV, s.r.o.
- vybavenie všetkých vozidiel systémom GPS na monitorovanie vozidiel
- členstvo v Euróskom združení sťahovacích firiem FEDEMAC
- získanie certifikátu ISO 9001
2007
- zakúpenie 3 vozidiel PEUGEOT Partner na zabezpečovanie expresných prepráv po Európe
- vybudovanie vlastného pneuservisu
- rozšírenie vozového parku o vozidlá VOLVO FH12 a 2x IVECO 90
- presťahovanie sa do nových vlastných priestorov na Agátovej 22 v Bratislave Dúbravke
2008
- prikúpenie ďalších 3000 m2 a rozšírenie skladovacej a parkovacej plochy
- nadviazanie úzkej spolupráce s viacerými medzinárodnými sťahovacími spoločnosťami
- vybudovanie vlastného servisu nákladných vozidiel
- poskytovanie dlhodobého uskladnenia sťahovaných vecí v prepravných kontajneroch
- rozšírenie vozového parku o vozidlá IVECO 75 a NISSAN Cabstar
- 37 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere
2012
- vybudovanie ďalšieho skladu 250 m2 a vlastného servisu pre 2 nákladné vozidlá súčastne
- prikúpenie susedného pozemku o výmere 2600 m2 v BA
- 48 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere
2016
- zakúpenie 5 vozidiel IVECO 120 a IVECO 150 s vyššou nosnosťou
- vybudovanie kontajnerového skladu - 22 kontajnerov 20ft a 6 kontajnerov 40ft HC
- 55 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere
2018
- zakúpenie skladu 500 m2 a pozemku o rozlohe 4400 m2 v Košiciach
- zakúpenie nových vozidiel IVECO 160 a RENAULT Master spĺňajúch emisné normy EURO 6
- 57 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere
2019
- zakúpenie skladu 550 m2 a pozemku o rozlohe 2500 m2 v Žiline
- zakúpenie nových vozidiel IVECO 75 a RENAULT Master spĺňajúch emisné normy EURO 6